ANDA MAHU ?




Anda sering tak cukup duit??
Kan anda ada handphone !!



Anda Buat Duit Tak Dengan Hanphone Sekarang Ni?
Kalau Tak, Jom Tukar Sim Kad Ni.. Dapat Juga Buat Duit

(Nombor Lama Tak Perlu Tukar, Hanya Tukar Sim Kad Sahaja)



Tahukan anda! Bahawa talian
TuneTalk/ToneExcel
merupakan satu-satu talian yang anda boleh gunakan sebagai talian handphone dan dalam masa yang sama boleh mengeluarkan $$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Lihat Penyata Tebaru Hasil Dari Hanphone

Ketahui rahsia bagaimana menjadikan handphone kita
sebagai alat pengeluar duit setiap bulan
(PENTING : sila baca soalan-soalan lazim ini kerana ia melibatkan anda sebagai pengguna handphone di Malaysia)

Disini saya ingin menawarkan satu peluang yang hebat,
WOW! Program Tune Talk/Tone Excel

Dalam Masa Tiga Tahun Sahaja, Pendapatan Sampingan RM35 Ribu Sebulan Dengan Tunetalk


 Mazlan Abas

Ada terbaca kisah daripada sifu besar Tunetalk? Ikutilah penerangan beliau mengenai kisah penglibatan beliau dengan Tunetalk. Semoga kisahnya memberikan kita bermotivasi supaya terus bekerja mempromosikan Tunetalk.

Jika masih lagi belum bergiat dengan perniagaan online terbaik di Malaysia, inilah masanya.

Klik sini

Sertai sekarang!

Mus

*********************************************

Pada bulan July 2013, cukup 3 tahun pembabitan saya di dalam perniagaan Tune Talk / Tone Excel. Dari satu peringkat ke satu peringkat target yang saya letakkan didalam perniagaan ini, ada yang dapat dan ada yang tak dapat, tetapi kalau tak dapat sepenuhnya pun ia tetap dapat walau pun sebahagian.



Kesimpulannya, apa yang saya dapat dalam 3 tahun ini dengan bermodalkan RM80, saya mendapat pencen bulanan melebihi RM30,000 setiap bulan, saya dapat beli kereta buruk BMW dengan harga tunai. bukti ,klik disini.



Dan apakah target seterusnya didalam perniagaan tunetalk toneexcel ini. Saya letak target untuk dapatkan pencen setiap bulan RM50,000.00. Dapat ke tidak, saya tak tahu, yang saya tahu, saya hanya perlu berusaha kearah itu. InsyaAllah, kalau umur panjang, tahun ke-4 nanti iaitu bulan July 2014, saya akan buat laporan seperti ini lagi kepada aridz.



Jika anda tanya saya, seronok ke dapat pencen lebih RM30,000 tiap2 bulan, jawapannya, sangat seronok. Tiap2 bulan saya boleh menyimpan RM10,000 ke RM15,000 dan selebihnya saya buatlah apa sahaja perkara yang saya suka. Kerana bila duit tu habis, nanti 21hb ToneExcel akan masukkan lagi, sebanyak itu, malah mungkin lebih lagi. Inilah kehidupan tak perlu bekerja tapi duit masuk tiap-tiap bulan.



Jika anda tanya saya, mudah ke nak dapat pendapatan sebanyak tu setiap bulan dalam tunetalk/toneexcel ini, jawapannya, bergantung kepada diri masing2. Macamana mahu mendapat pencen yang banyak dalam bisnes ini? Saya akan kata, Sponsor 300 orang pada level 1 dalam tempoh 2 tahun. Jadi akan tanya diri sendiri, susah ke senang nak sponsor 300 orang dalam tempoh 2 tahun, kalau anda rasa senang, senanglah dia, kalau anda rasa susah, susah la dia. Semuanya bergantung pada diri sendiri.



Jika anda tanya apa lagi yang saya perolehi selepas 3 tahun dalam bisnes ini? Saya akan jawab, selepas berpenat lelah sponsor orang siang dan malam, pagi dan petang selama 2 tahun, level pertama saya lebih kurang 300 orang, selepas itu, tak payah buat kerja lagi, tiap2 bulan saya dapat komisyen dari hasil topup rangkaian saya. 2 tahun saya penat buat kerja, ada yang mengutuk dan ada yang menghina, ada yang memandang lekeh ada yang tidak indahkan langsung, tetapi usaha tetap usaha, jalan tetap jalan, promote tetap promote dan sekarang, saya sedang menikmati hasil penat lelah tesebut. Saya tak tahu berapa lama saya boleh menikmati hasil kerja 2 tahun tersebut, mungkin 10 tahun, mungkin 20 tahun, mungkin 30 tahun, tetapi yang pasti sekarang ini saya sedang menikmatinya.



Jika ada yang tanya apa lagi kelebihan yang diperolehi selepas penat bekerja selama 2 tahun ? Saya akan kata, walau pun saya berhenti menaja ketika ini, tetapi komisyen bulanan saya semakin naik, bulan Mac 2013, jumlah komisyen yang diperolehi lebih kurang RM25,000, tetapi pada bulan April2013 sahaja, jumlah komisyen yang diperolehi lebih kurang RM33,000. Mana ada dalam dunia ini, kita tak bekerja gaji boleh naik sampai RM8,000. Dalam dunia kerja, kalau tak kerja, tak dapat gaji, tetapi ini, tak kerja dapat pencen, dan pencennya pula tiap2 bulan naik. Secara jujur, memang saya tak pernah terfikir ianya akan berlaku dalam bisnes ToneExcel ini. Waktu ini, jika anda nak tahan duit jangan masuk pun dah jadi tak boleh, ia akan berlaku juga.



Jika ada yang tanya lagi, apa yang saya perolehi kerana kerja kuat2 macam orang bodoh selama 2 tahun dulu dalam toneexcel ini? Saya akan katakan, saya tiada harta yang banyak untuk ditinggalkan kepada isteri dan anak2. Saya akan lebih bersalah jika saya meninggal hari ini, esok-esok keluarga saya merempat kerana kemiskinan, mereka hidup susah dan mula berhutang sana sini. Cuma sekarang saya boleh tersenyum sedikit, kerana jika saya meninggal hari ini, kesemua komisyen topup yang saya perolehi didalam ToneExcel ini akan dipindahkan pula kepada isteri saya. Dia pula akan dapat komisyen tersebut 100% setiap bulan. Sekurang2nya keluarga saya terjamin sedikit dari segi kewangan. Mereka tak perlu kerja pun akan dapat komisyen setiap bulan pada 21hb. Mudah2an mereka akan gembira dan berkata “Tak sia-sia usaha, keringat dan titik peluh abah berpenat lelah selama 2 tahun dahulu dalam bisnes tunetalk/toneexcel ini semasa hayat dia, sekarang kita tumpang senang”

Saya amat bersyukur kerana diberikan segala macam nikmat didunia.

Yang pasti nikmat tersebut telah pun diletakkan didalam dunia ini, hanya menunggu diambil oleh mereka yang berusaha, fokus dan konsisten didalam usaha mereka sendiri.



Terima kasih kembali.